Mensenhandel

Loverboy of liefje?

Jongeren zijn dagelijks meerdere uren per dag op social media te vinden. Ze kijken filmpjes en foto’s, staan in contact met hun vrienden en sommige gaan ook in gesprek met vreemden. Deze jongeren hebben bewust een openbaar account om gevonden te worden door andere. Er ontstaan goede vriendschappen over de hele wereld. Social Media is …

Loverboy of liefje? Lees meer »

#Openjeogen – Comensha

Comensha heeft een bewustwoordingscampagne #OpenjeOgen. Dertig zeer schrijnende verhalen van vrouwen, mannen, jongens en meisjes. Echte verhalen, van echte slachtoffers. Velen van hen zitten nog in de beschermde opvang. NAAR WEBSITE

logo voor campagne kleedje vrijheid

Sponsoractie – Kleed je voor vrijheid

Kleed voor je vrijheid is een sponsoractie. Het geld dat wordt ingezameld gaat naar organisatie Cherut. Cherut is een Belgische organisatie dat een rechtvaardige samenleving wil zonder gedwongen prostitutie en uitbuiting MEER INFORMATIE

Drugslab herkennen – Meld Misdaad Anoniem

Meldmisdaadanoniem heeft een campagne ontwikkeld om signalen van drugslabs te herkennen, vastgoed misbruik, veilige haven met als doel om de informatiepositie bij de aanpak van drugssmokkel, ladingdiefstal en mensensmokkel te vergroten, en om havenmedewerkers en vrachtautochauffeurs alert te maken op mogelijke signalen en de gelegenheid te geven anoniem hun verhaal te kunnen doen. BEKIJK CAMPAGNE …

Drugslab herkennen – Meld Misdaad Anoniem Lees meer »

Betrokken partijen