Campagne

Loverboy of liefje?

Jongeren zijn dagelijks meerdere uren per dag op social media te vinden. Ze kijken filmpjes en foto’s, staan in contact met hun vrienden en sommige gaan ook in gesprek met vreemden. Deze jongeren hebben bewust een openbaar account om gevonden te worden door andere. Er ontstaan goede vriendschappen over de hele wereld. Social Media is […]

Loverboy of liefje? Meer lezen »

Maak het zichtbaar – CKM

Campagnevideo (2021) ‘zie je me staan’ er worden jaarlijks in Nederland 1300 minderjarigen seksueel uitgebuit. Ruim 1300 minderjarigen worden in Nederland gedwongen om seks te hebben tegen betaling. Iedere dag opnieuw. Onzichtbaar voor de rest van de wereld. Slechts een klein deel doet aangifte en bij nog een veel kleiner deel volgt er na die

Maak het zichtbaar – CKM Meer lezen »

Drugslab herkennen – Meld Misdaad Anoniem

Meldmisdaadanoniem heeft een campagne ontwikkeld om signalen van drugslabs te herkennen, vastgoed misbruik, veilige haven met als doel om de informatiepositie bij de aanpak van drugssmokkel, ladingdiefstal en mensensmokkel te vergroten, en om havenmedewerkers en vrachtautochauffeurs alert te maken op mogelijke signalen en de gelegenheid te geven anoniem hun verhaal te kunnen doen. BEKIJK CAMPAGNE

Drugslab herkennen – Meld Misdaad Anoniem Meer lezen »

Betrokken partijen

Logo Zorg- en Veiliheidshuis de Markiezaten